مرحله بیماری 5 کلیه با 11٪ عملکرد کلیه می توانید آن را بهبود
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

مرحله بیماری 5 کلیه با 11٪ عملکرد کلیه می توانید آن را بهبودس: پدر من مرحله 5 با 11٪ عملکرد کلیه، او نیز از کراتینین بالا / پتاسیم رنج مبتلا به کم خونی و اشکال در تنفس است. من می خواهم به دانستن هر گونه راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه وجود دارد، چرا که من شنیده ام که تابع تا زمانی بازدید کنندگان کلیه بهبود یافته است امید برای مقابله با این بیماری وجود دارد، آن است که درست است؟

پاسخ: بله، تنها عملکرد کلیه دریافت بهبود یافته است، علائم ناشی از اختلال کلیوی را می توان از ریشه آن برطرف و می تواند بیماری را به خوبی می رود. همانطور که می گفت که او نیز از کراتینین بالا / پتاسیم رنج مبتلا به کم خونی و تنفس مشکل، همه آنها اختلال بیماری ایجاد می شود.

همانطور که برای راه هایی برای بهبود عملکرد کلیه، من می خواهم به طب میکرو چینی Osmotherpay توصیه به شما. این یک نوع خارجی بر اساس طب سنتی گیاه چینی است، با طب غربی و دیگر برجسته طب چینی همکاری، می تواند مشکل کلیه از علل آن را حل کند.

پزشکی میکرو چینی Osmotherapy را می توان در هر فصل و هر شرایط آب و هوایی استفاده می شود، بنابراین شما نیاز به در نظر گرفتن عوامل زیست محیطی نیست. چه چیزی بیشتر، آن را آسان به جذب شود. تحقیقات نشان می دهد که 65٪ مواد تشکیل دهنده در آن می تواند به ضایعه کلیه مستقیم دریافت کنید. با کمک این درمان، توابع کمتر کلیه را می توان با تعمیر کلیه های آسیب دیده بهبود یافته است.

علاوه بر این، بیمار بیماری کلیوی نیز باید یک رژیم غذایی مناسب با توجه به شرایط بیماری خود، که برای حفاظت از کلیه ها از آسیب بیشتر مفید است.

اگر سوالی دارید دیگر و یا نیاز به هر گونه کمک در درمان بیماری مرحله 5 کلیه، شما می توانید دکتر آنلاین ما و یا تماس با ترک پیام به ما، ما بهترین های ما که به شما کمک کند.

http://www.sjzkidneyhospital.com/ask-the-doctor/705.html





:: برچسب‌ها: دکتر، بیماری مرحله 5 کلیه، 11٪ عملکرد کلیه بپرسید ,
:: بازدید از این مطلب : 180
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 بهمن 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: